Først den baggrund:
Jeg har købt og installeret en Kitchen Aid opvaskemaskine i mit remodeled køkken i 2001. Dette var (formentlig) en kvalitet opvaskemaskinen med en rustfri stål interiør karbad. Mine problemer startede omkring 4 år senere, når fangsten for skaalen vaskemiddel dør er blevet forværret på det punkt, hvor den ikke længere eksisterede. Dette ligner en lille $ .25 post, der ikke kunne stå op til kulderystelser af en opvaskemaskine. Derfor kan du ikke længere sætte opvaskemiddel i opvaskemaskinen opvaskemiddel dispenser rum. Jeg ringede Kitchen Aid at klage, og de væsentlige sagde "skrue dig, kunde ". Jeg stod tilbage med valget af kaldende service tech for omkring $ 250, lægger op med det, eller købe ny opvaskemaskine. Min reaktion på denne dårlige kundeservice for, hvad jeg overveje en fabrikanter defekt (i forbindelse med udformningen af en fangst, som ikke kunne håndtere de job), var, at jeg aldrig ville købe en Kitchen Aid opvaskemaskinen igen.
Min midlertidige løsning var at begynde at bruge 3-i-1 Electrasol Powerball kapsler, og anbring dem direkte i opvaskemaskinen. Det var ok, bortset fra det forårsager ætsning af glas og mindre end ønskeligt parabol rengøring. Anyway, jeg vil gerne stille op med denne gene / ulempe for yderligere 4 år.
Så ... efter nogle forskning ... jeg besluttet, at Bosch har et godt ry, så jeg besluttede at få en Bosch opvaskemaskine. Jeg gik til Lowes og købt en Bosch Model SHE45M opvaskemaskine med rustfrit stål indvendigt. Jeg spurgte salget fyr til 10% rabat og fik det. Også bedt dem om at matche Home Depot 6 måneder samme som kontanter og fik det. Jeg tror, jeg kunne have endog fået 12 måneder samme som kontanter, hvis jeg havde spurgt.
Anyway, købte det, tog den med hjem, og installerede det (samme dag). Måttet foretage et par ændringer. For at køre levering / drain slanger gennem fryser jeg var nødt til at bore et par nye huller (lavere & yderligere til den bageste). Bortset fra det, installation var let.
Min udtalelse hidtil: Happy, men for tidligt at sige. Jeg var vant til Opvaskestativer om Kitchen Aid. Bosch er anderledes ... og jeg bliver nødt til at vænne sig til forskellen. Kitchen Aid "kundeservice " var den afgørende faktor i går med en anden producent. Jeg anser denne lille $ .25 punkt for mig en mfgrs design fejl, og de skal have ejet op til det.
Jeg vil sende yderligere kommentarer, som jeg vænne sig til den nye opvaskemaskine ...
søndag den 19. april 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar