søndag den 25. januar 2009

Slip medarbejdernes produktivitet

Her er en anden g? post fra Don & Sheryl Grimme , Forfattere p?a href = "http://www.amazon.com/ New-Managers-Tool-Kit-Running/dp/0814413064/ref = sr_1_1? ie = UTF8 & s = books & qid = 1231815662 & sr = 8-1 "> The New Manager's Tool Kit . Vi vil have en anden opf?ing post fra Grimme's i l? af et par dage.

Slip medarbejdernes produktivitet

Denne f?e ?i af det nye ?usinde er en tid med arbejder smartere og h?ere, 24/7. Ironisk nok har netop disse normer, at eftersp?len h?deevne, er at have en negativ indvirkning p?enne ydelse. Ul?igt forbundet med det problem, er n?n til l?ngen: v?e traditionelle praksis med rod i en out-of-date, 9-til-5 paradigme.

Ved Don & Sheryl Grimme

I en 2006 en dybtg?de unders?se, familier og Work Institute fandt, at en tredjedel af alle amerikanske l?dtagere er kronisk overbebyrdede. Nedsk?nger globale konkurrence, 24/7 og dobbelt karriere har styrket de produkter og tjenesteydelser, vi er i stand til at k?som forbrugere. Men disse samme tendenser har ? krav, der stilles til os som producenter, dvs, p?rbejdspladsen. Og mange af os, som individer og som organisationer, der endnu ikke har justeret til denne fagre nye verden.

I 1997 Den Nationale Unders?se af de skiftende Arbejdsstyrke, der foretages af de familier og Work Institute, unders?virkningerne om arbejdets resultater af fire s?af faktorer. Unders?sen viste, at Job kr?r (lang arbejdstid, at arbejde hjemme, overnatninger v?fra hjemmet, overarbejde uden varsel, skifteholdsarbejde, og job pres) har en v?ntlig effekt p?ndtjening og produktivitet, en negativ en ? "kan sammenlignes med de positive virkningen af enten jobkvaliteten eller Arbejdsplads Support. [Indtjening & Benefits har n?en ingen virkninger.]

Dette er ikke gode nyheder. Dette f?e ?i af det nye ?usinde er den ? i den arbejdsdygtige smartere og sv?re , 24/7. Disse meget standarder at eftersp?len h?deevne, er at have en negativ indvirkning p?enne ydelse.

S?vad skal jeg g? N?du kan starte med at g? hvad du kan for at begr?e disse job krav. S?for at inkludere job udbr?thed i din ligning, n?de bed?r de relative fordele ved nedsk?nger eller omkostningsbesparende initiativer.

T? p?vad du kan g?for at begr?e hver type job eftersp?el unders? i Den Nationale Unders?se:

  • Undg?lt for lange timer, og at arbejde hjemme, hvor det er muligt.
  • Minimer n?er v?fra hjemmet (fx med virtuelle m?).
  • Limit overarbejde (hvilket er en god m? at reducere omkostningerne), og planen for det i forvejen.
  • Forberedt til personlige pr?rencer i skifteholdsarbejde opgaver, n?det er muligt.
  • S?for at din produktivitet forventninger er rimelig ... og
  • Brug motivation (i stedet for pres) at tilskynde medarbejderne til at opfylde disse forventninger.

Og der er nogle gode nyheder! Den Nationale Unders?se fandt ogs?at arbejdspladsen st?r tilsyneladende buffer eller beskytte arbejdstagerne mod de negative virkninger af job krav. S?ksek?p arbejdspladsen st? til at rette op p?e negative konsekvenser af job krav om produktivitet. Geng?e for st? krav du sted den ansatte. Bem? den specifikke faktorer indg?i Job krav p?ational Study. Alle disse begr?e de ansattes privatliv. Balance denne ved at give muligheder for at besk?ige sig med personlige krav og ?er.

tilskynde medarbejderne til at interagere med familie og venner under arbejdet timer. Vi indser, at dette er i direkte mods?ing til typiske praksis. Men en s?n praksis er baseret p?n 'out-of-date, 9-til-5 paradigme. Tillade personlige telefonopkald. Tillad familie og venner for at f?dgang til arbejdspladsen, og ikke kun en ?ig Bring din s? datter at Work Day.

Lad medarbejderne at f?dgang til personlige e-mail og ikke-arbejde hjemmesider, i det mindste i pauser og frokost timer . [Forbud mod adgang til obsk? voldelig eller chikanerende sites er fint, men ikke f?transporteres v?]
V? gener?i at give tid til at h?tere personlige behov (f.eks l?r Genudnaevnelse, dagpleje arrangementer osv.). Og l?en fornyet v? p?t gennemf?de ti tips vist p?ores Medarbejder Arkiveringsperiode HQ hjemmeside .]
*** **********
Det Grimmes er landsd?ende undervisere og foredragsholdere ? | og forfatterne til banebrydende ny bog om styring af mennesker i today? � s arbejdspladsen, The New Manager? � s Tool Kit (AMACOM , 2008).

Ingen kommentarer: